سفارش تبلیغ
صبا ویژن

88/7/13
3:46 عصر

کراک

بدست سیا ساکتی در دسته

کراک(Crack) و راه های شناخت
این افیون مخرب چیست؟

کراک (Crack) ماده ایست محرک که از تصفیه کوکائین به دست میاد و به اشکال مختلف مصرف میشود اما کراکی که در ایران وجود دارد از مشتقات هروئین است! البته در صورتی که بصورت علمی تولید شود! کراک ماده‌ای بی‌بوست، و مصرف آن خیلی راحت تر از تریاک و یا هروئین است.

 

 ثرات مخرب مصرف کراک :
اعتیاد به کراک باعث از بین رفتن درد، استرس، اضطراب و احساس سرخوشى و همینطور تحرک زیاد میشود؛ افرادی که به این ماده اعتیاد پیدا میکنند بعد از مدتی اثرات کراک در آنها همچنین اثرات دیگری که مصرف بلند مدت این ماده بجا میگذارد اینهاست:
از بین رفتن اشتها، کاهش شدید وزن، شکنندگى پوست، پیرى زودرس، افزایش فشار خون و ترشح هیستامین که باعث خارش در فرد میشه، کراک شدیدا باعث خواب آلودگی یا به قول معروف "چرت" میشود؛ مصرف این ماده اگر بصورت کوتاه مدت ولی مداوم باشد اثرات مخرب جبران ناپذیری روی بدن فرد مصرف کننده میگذارد مثل : عفونت اعضای داخلی بدن، پوسیدگی دندانها، سرطان حنجره و ریه و نابودی کبد.
بطور کلی تمام اجزائیکه تحت تاثیر مستقیم کراک هستند ذره ذره نابود شده و می پوسند ؛ در بعضی افراد معتاد به کراک، عفونت به حدی است که اجزای بدنشان از هم جدا می شود و گوشت بدن دچار عفونت می گردد و به قول معروف "کرم" میزند؛ حتما شنیده اید بعضی از معتادین به کراک وقتی میمیرند آنها را غسل نمیدهند چون هنگام شستشو اجزای بدنشان از هم جدا میشود ؛ نمیدانم این مساله تا چه حد درست است اما شنیده ام مصرف چهار روز کراک باعث مى‌شود که تاثیراتش به مدت چند سال در بدن باقى بماند و موجب اختلالات حرکتی و تضعیف حس بینایى و لامسه بشود.

اثرات کوتاه مدت مصرف کراک :
معمولا بعد از مصرف کراک، احساس افزایش انرژی و سرخوشی زیاد به انسان دست میدهد، ضربان قلب بالا میرود، درجه حرارت بدن زیاد میشود، فشار خون افزایش پیدا میکند، همینطور رنگ پریدگی، کاهش شدید اشتها و لرزش به خصوص در دست ها بوجود میاید، اما این ماده تاثیر خیلی بدی روی چشمها دارد تا جائیکه در بعضی موارد به انحراف مردمک یا "لوچی کاذب" منجر میشود.

اثرات دراز مدت مصرف کراک :
کاهش شدید وزن بدن، یبوست، بی خوابی شبانه، ضعف جنسی، رنگ پریدگی، تعریق شدید، سردرد، لرزش دست ها، پریدن عضلات، آب ریزش دائمی بینی، اضطراب و بیقراری شدید، گیجی، رفتار تهاجمی، افسردگی و حتی تمایل به خودکشی از اثرات بلند مدت مصرف این ماده است.

تاثیر مصرف کراک روی فرد :
توجه داشته باشید که مصرف حتی یک بار کراک اعتیاد آور است!
کراک بر خلاف هروئین، تریاک، حشیش و? بدون بو می باشد و مصرف آن خیلی ساده است و به وسایل زیادی نیاز ندارد و در طی چند دقیقه قابل مصرف است! بنابر این جاسازی آن خیلی ساده است و پیدا کردن آن برای خانواده‌ها چندان راحت نیست؛ چیزی شبیه یه تکه گچ از دیوار کنده ‌شده که توجه هیچکس را بخود جلب نمی‌کند!

نشانه های فرد معتاد به کراک :
بعد از تمام شدن آثار نشئگی اثرات زیر ظاهر میشود :
نگرانی و بیقراری شدید برای تهیه دوباره کراک، سر درد وافسردگی شدید، از بین رفتن شدید انرژی بدنی و بی اشتهایی، داشتن حس نفرت نسبت به خود

عوارض اجتماعی مصرف کراک :
معمولا افراد معتاد (به هر نوع ماده مخدر)، مواد را از راههای خلاف تهیه میکنند اما دراین مورد (مصرف کراک) فرد به دلیل توهمات زیاد و حالت هذیانی، حتی دست به کارهایی مثل دزدی و گدایی میزند و بکلی گذشته اش را فراموش میکند در حالی که ممکن است فردی بسیار آبرومند و متشخص بوده باشد !!!


88/7/13
3:45 عصر

یک حرکت زیبا

بدست سیا ساکتی در دسته

یک حرکت زیبا

چهار دانشجو که به خودشان اعتماد کامل داشتند یک هفته قبل از امتحان پایان ترم به مسافرت رفتند و با دوستان خود در شهر دیگر حسابی به خوشگذرانی پرداختند. اما وقتی به شهر خود برگشتند متوجه شدند که در مورد تاریخ امتحان اشتباه کرده اند و به جای سه شنبه، امتحان دوشنبه صبح بوده است. بنابراین تصمیم گرفتند استاد خود را پیدا کنند و علت جا ماندن از امتحان را برای او توضیح دهند. آنها به استاد گفتند: « ما به شهر دیگری رفته بودیم که در راه برگشت لاستیک خودرومان پنچر شد و از آنجایی که زاپاس نداشتیم تا مدت زمان طولانی نتوانستیم کسی را گیر بیاوریم و از او کمک بگیریم، به همین دلیل دوشنبه دیر وقت به خانه رسیدیم.».....استاد فکری کرد و پذیرفت که آنها روز بعد بیایند و امتحان بدهند. چهار دانشجو روز بعد به دانشگاه رفتند و استاد آنها را به چهار اتاق جداگانه فرستاد و به هر یک ورقه امتحانی را داد و از آنها خواست که شروع کنند....آنها به اولین مسأله نگاه کردند که 5 نمره داشت. سوال خیلی آسان بود و به راحتی به آن پاسخ دادند.....سپس ورقه را برگرداندند تا به سوال 95 امتیازی پشت ورقه پاسخ بدهند که سوال این بود: « کدام لاستیک پنچر شده بود؟»....!!!


88/7/13
3:42 عصر

جالب

بدست سیا ساکتی در دسته

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS


88/7/11
6:9 عصر

کتابخانه

بدست سیا ساکتی در دسته

کتاب و کتابخانه های آنلاین


دوستداران کتاب های آنلاین می توانند از میان مجموعه ای از کتابخانه های اینترنتی کتاب های دلخواه خود را انتخاب کنند. میزبانانی مانند گوگل و open content alliance نیز این نوید را می دهند که کتاب ها با یک کلیک در اختیار کاربران قرار می گیرد. وب سایت ها و موتورهای جستجو هرچند بطور ناقص، اما امکانات فوق العاده ای را برای خوانندگان و محققان در جوامع آنلاین سراسر جهان فراهم آورده اند.
موتور جستجوی گوگل Google Book Search تاکنون معروفترین کتابخانه آنلاین شناخته شده است. طرح کتاب گوگل تاکنون هزاران صفحه کتاب را اسکن کرده و به شکل دیجیتال درآورده است. Google Book Search متون آثار کلاسیک در دامنه عمومی بطور کامل در دسترس قرار داده شده است.
در مورد کتاب هایی که هنوز از حق مالکیت معنوی برخوردارند خلاصه یا چکیده ای از آنها ارائه شده است. این موتور جستجوی اینترنتی که جای کارت نمایه کتابخانه را گرفته است امکان یافتن نام نویسنده، تاریخ انتشار یا کلمات و عبارات را در متن یا عنوان کتاب ها فراهم می کند. با تایپ یک کلمه موتور جستجو صفحاتی را که این کلمه وجود دارد به رنگ زرد نشان می دهد. ویراستاران می توانند تعیین کنند بخش هایی یا کل صفحات کتاب در دسترس خوانندگان آنلاین قرار گیرد. اگر ناشر یا نویسنده ای اجازه انتشار آثاری را که حق مالکیت معنوی دارند ندهد موتور جستجو فقط قسمت هایی را که حاوی کلمه مورد نظر است به علاوه اطلاعاتی در مورد کتاب و جایی که بتوان آن را خرید یا قرض کرد در اختیار کاربر قرار می دهد. آثار کلاسیکی مانند دوزخ دانته و دایره المعارف دیدرو بطور کامل در اینترنت عرضه شده اند و گاهی به شکل قابل چاپ نیز قابل دریافت است.
گوگل در این آثار عرضه شده آگهی تبلیغاتی منتشر نمی کند. این کتابخانه دیجیتال واقع در آدرس http://books.google.com است. موتور جستجوی open content alliace این موتور جستجو در حال حاضر ?? هزار کتاب را اسکن کرده است که بیشتر آنها به زبان انگلیسی است. تمام این آثار بیشتر از ?? سال پیش نوشته شده اند و از حق مالکیت معنوی برخوردار نیستند. این آثار قابل دانلود و چاپ است و امکان استفاده مجدد از آنها برای اهداف تجاری وجود دارد.
این موتور جستجو پیشرفته تر از موتور جستجوی کتاب گوگل نیست، اما اگر کیفیت صفحات اسکن شده کافی باشد می تواند کلمات مرجع را جستجو کند. http://www.archive.org/details/texts آدرس این موتور جستجو است. وب سایت (http://publisher.live.com/) publisher programاین موتور جستجو نویسندگان و ناشران را برای اسکن کردن آثار آنها دعوت به همکاری کرده است. Gallica سایت کتابخانه ملی فرانسه است. فهرست ??هزار کتاب های دیجیتالی در قسمت image موجود است، اما کلمات کلیدی در متن صفحات را اسکن نکرده است. وب سایت های تخصصی: نسخه متنی آثار دیجیتالی را که معمولا آثار کلاسیک است عرضه می کند و برای مطالعه یا چاپ قابل دانلود است و امکان جستجو کلمات کلیدی وجود دارد.به طور مثال سایت آثار کامل شکسپیر به نشانی اینترنتی: http://www-tech.mit.edu/Shakespeare که در سال ????ایجاد شد یا سایت مولیر به نشانی: http://www.site-moliere.com سایر سایت ها در مورد شعر، مقاله، کتاب یا سایر موضوعات را دربرمی گیرد.


88/7/11
5:1 عصر

چند رسانه ای

بدست سیا ساکتی در دسته

size
(5.93)
MB

WinAmp 5.35 FULL

نرم افزاری برای پخش فایلهای صوتی ، تصویری
 

 

size
(22.15)
MB

JetAudio 7

یک نرم افزار همه کاره مولتی مدیا که از پخش صوتی و تصویری گرفته تا تبدیل فرمتهای صدا به هم کاربرد دارد
 

 

size
(14.4)
MB

Dr Divx Player
برای دیدن فیلمهایی که با Divx فشرده شده اند مورد استفاده قرار می گیرد. با نصب این نرم افزار بر روی سیستم، شما قادر خواهید بود تقریباً با استفاده از تمامی نرم افزارها ،فیلم خود را که به صورت Divx کد شده است تماشا کنید.
 
 

size
(21.0)
MB

QuickTime 7.1 pro

نرم افزاری برای نمایش فیلم  و تصویر با پسوند avi ,mov ,bmp ,pict ,gif ,jpg و ... نمایش داده می شود.
 

 

size
(1.10)
MB

 adobe Flash Player 9

نرم افزاری برای پخش فایل های فلش
 

 

size
(24.5)
MB

Media Player 11
crack

برنامه ای قوی برای پخش مالتی مدیا
 

 

ابزارهای اینترنت

size
(4.89)
(5.44)
MB

FireFox 2.0

یکی از تازه ترین مرورگرهای وب که با ورود خود به دنیای نرم افزار ها طی مدت کوتاهی محبوبیت بسیاری کسب کرده است. از ویژگی های این مرورگر امنیت بسیار بالا و کدباز بودن (OpenSource) این مرورگر است. نسخه های این مرورگر برای سیستم عامل های ویندوز و لینوکس و مکینتاش موجود می باشد.
 
 

size
(14.8)
MB

 Internet explorer 7
طریقه نصب
یکی از محبوبترین مرورگرهای وب که به تازگی از سوی microsoft منتشر شده است و دارای قابلیتهای زیر می باشد:
- مشاهده چند صفحه مجزا در یک پنجره ( tab browsing )  - دارای نرم افزار ضد جاسوس داخلی
- دارای PopUp Blocker  قدرتمند جهت جلوگیری از باز شدن صفحات ناخواسته موسوم به PopUp
- سیستم محافظ در برابر تهدیدات Phishing   - کنترل بهتر ActiveX ها  - قابلیت استفاده از فیدهای RSS
- قابلیت بزرگنمایی یک صفحه برای کمک به کاربران با دید ضعیف
 
 

size
(6.26)
MB

Opera 9
 (tab browsing)  یکی از سریعترین مرورگرهای وب دارای خاصیت  
 
 

size
(1.70)
(0.21)
MB

Flash Get v1.72
crack
یکی از محبوب ترین و پر سرعت ترین نرم افزارهای دانلود دنیا.
 
 

size
(1.45)
MB

Hello

یک نرم افزار چت با امکاناتی از قبیل گفتکوی زنده ، ارسال تصاویر ، چک کردن نامه ها ، تماس تلفنی و ...
 

 

size
(0.52)
MB

Adobe Reader 7.0

برنامه ای برای گشودن فایلهای متنی ،کتابهای الکترونیکی و مقالات اینترنتی با فرمت pdf می باشد.
 

 

size
(1.34)
MB

web zip 7
 

Name:crsky       

Code:98B8-4CDB-4517-A0B5-F0F7

بوسیله این نرم افزار یک سایت را به صورت کامل دانلود و ذخیره کنید.
 

 

نرم افزارهای فارسی

size
(3.62)
MB

فارسی نویس مریم

یکی از برنامه‌هایی که امکان فارسی نویسی در فتوشاپ را میدهد فارسی نویس مریم است. این برنامه دارای قلم‌های زیبا و متنوعی است که قدرت مانور بیشتری به شما میدهد. این نرم افزار مشکلات برنامه IPT5 را در ویندوزxp ندارد و به راحتی میتوانید در همه نسخه‌های فتوشاپ فارسی بنویسید.
چگونگی استفاده از فارسی نویس مریم:
ابتدا متن دلخواه خود را در محیط ویرایشی این برنامه تایپ میکنید. سپس با انتخاب متون مورد نظر آنها را به Clipboard انتقال دهید(با استفاده از Ctrl+C) و سپس در برنامه‌ی مقصد از قسمت فونت، یکی از فونتهایی را که اول آنها با_F شروع میشود، انتخاب کرده و با استفاده از کلیدهای Ctrl+V متنهای تایپ شده در فارســــــی نویـــــس مریــــم را به آنجا انتقال میدهید

کاربران  ارجمند! با توجه به  اینکه نسخه های پیشرفته تر  فارسی نویس مریم ، با امکانات فراتر توسط گروه نرم افزاری مریم در بازار ارائه شده است ، خواهشمند است  برای استفاده حرفه ای،  از ورژن های جدید این نرم افزار  استفاده نمایید.
 

 

size
(3.42)
(0.05)
MB

babylon 5.0
 crack
دیکشنری انگلیسی به فارسی 1 دیکشنری انگلیسی به فارسی 2 دیکشنری انگلیسی به فارسی 3
دیکشنری انگلیسی به فارسی 4 دیکشنری انگلیسی به فارسی 5 دیکشنری انگلیسی به فارسی 6
دیکشنری انگلیسی به فارسی 7 دیکشنری انگلیسی به فارسی 8 دیکشنری انگلیسی به فارسی 9
دیکشنری انگلیسی به فارسی 10 دیکشنری انگلیسی به فارسی 11 دیکشنری انگلیسی به فارسی 12

دانلود تلفظ با صدای مرد

دیکشنری انگلیسی به فارسی 13

دانلود تلفظ با صدای زن

یکی از بهترین و معروفترین دیکشنری های موجود. بوسیله این نرم افزار تنها با فشار یک کلیک بر روی لغت معنی آن را در پنجره باز شده ببینید. از دیگر امکانات این نرم افزار تلفظ کلمات به صورت انگلیسی می باشد. از دیگر نکات جالب این نرم افزار اضافه شدن دیکشنری های زبان های دیگر به این لغتنامه می باشد. این دیکشنری دارای  70 زبان دنیا و بیش از 30 دیکشنری تخصصی است و تبدیل واحدهای پولی و یا وزنی و مقیاس را هم می تواند انجام داد .
 

 

size
(1.14)
MB

چند فونت فارسی
شامل قلم‌هاى:
 B Arabic Style, B Arshia, B Badr, B Compset, B Davat, B Elham, B Fantezy, B Farnaz, B Ferdosi, B Homa, B Jadid, B Kamran, B Koodak, B Lotus, B Majid Shadow, B Mitra, B Nasim, B Nazanin, B Roya, B Sina, B Tabassom, B Titr, B Traffic, B Yagut, B Yekan, B Zar
 
 
ابزارهای فشرده سازی

size
(0.98)
MB

WinRar 3.5 farsi
crack
برنامه ای که قابلیت فشرده سازی و باز کردن فایلهایی با پسوند zip را دارا می باشد. همچنین این برنامه قابلیت حفاظت از فایلهای شما را بصورت رمز گزاری دارد
 
 

 

ابزارهای کار با CD

size
(26.7)
MB

Nero 6.3.1.15 نسخه مشهورترین برنامه رایت سی دی که دارای قابلیتهای بسیار زیادی از جمله رایت سی دی و VCD و سی دی موزیک و برنامه و ... می باشد و همچنین در خود نرم افزار برنامه هایی برای طراحی لیبل روی سی دی و برنامه هایی برای آسان تر کردن رایت سی دی میباشد .
Code : 1a23-0609-8030-2152-7004-7127
 
 

size
(4.28)
MB

Alcohol 120% 1.9.5.2802
Alcohol 120% نرم افزاری قدرتمند از شرکت Alcohol-Soft در زمینه ی رایت CD و DVD می باشد . این نرم افزار  گیرنده ی Image از تمامی CD ها و DVD ها حتی بسیاری از CD-DVD های Write Protected می باشد . سرعت بالای این نرم افزار در زمینه رایت Image ها نیز از ویژگی آن است.  توانایی Image گرفتن و کپی نمودن CD های خش دارد و آسیب دیده، ناخوانا توسط Alcohol نیز از خواص برتر آن است.
 
 

88/7/10
4:7 عصر

سوار شدن 21 زن و مرد یکجا در یک ماشین ( ببینید !)

بدست سیا ساکتی در دسته


 سوار شدن 21 زن و مرد یکجا در یک ماشین ( ببینید !)

 


88/7/10
3:5 عصر

Dude! English Magazine Issue 3 - مجله آموزش زبان دود شماره 3

بدست سیا ساکتی در دسته

مجله آموزش زبان دود (Dude! English Magazine) یک مجله الکترونیکی کمک آموزشی رایگان است که به شیوه ای جذاب، متنوع و کاربری، شما را به یادگیری یا مرور دانسته هایتان از زبان انگلیسی ترغیب می کند. طراح و مبتکر این مجله فرزاد نجاریان می باشد که تاکنون نزدیک به 20 شماره از این مجله را به صورت اینترنتی منتشر کرده است که بیش از 500.000 دریافت کننده داشته است. هم اکنون شما مجله آموزش زبان دود شماره 3 را از سایت دانلود رایگان دریافت خواهید کرد.

Dude! English Magazine Issue 3 - مجله آموزش زبان دود شماره 3

هر شماره از بخش های متنوع زیر تشکیل شده است :

  • آموزش لغت
  • آموزش مکالمه
  • آموزش تصویری لغات
  • آموزش اصطلاحات انگلیسی
  • جملات حکیمانه به همراه ترجمه
  • آموزش نکات روزمره از طریق تصویر
  • آموزش فهمیدن ترانه های انگلیسی
  • آموزش لغات مشکل فیلم های زبان اصلی
  • آموزش ضرب المثل های پر کاربد انگلیسی

دانلوددانلود رایگان مجله دود شماره 3 (حجم : 2.66 مگابایت)
دانلودلینک کمکی (راپیدشیر)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتمنبع : دانلود رایگان

 

88/7/10
3:5 عصر

Hyperdesk Crysis Warhead Windows XP Theme - تم بازی کرایسیس برای

بدست سیا ساکتی در دسته

بازی کرایسیس یک بازی واقعا جذاب با گرافیک فوق العاده است. داستان بازی از سه قسمت مختلف تشکیل شده است و از جایی شروع می شود که جسمی مثل شهاب سنگ شکل، از آسمان بر روی جزیره ای در زمین فرود می آید. با توجه به اینکه تمام شهاب سنگ ها در اتمسفر از بین می روند، جهانیان به این موضوع پی می برند که چیزی غیر عادی در مورد این شهاب سنگ وجود دارد. نیروهای نظامی کره شمالی، قبل از تمام کشور ها به این جزیره می رسند. آن ها این جزیره را ممنوعه اعلام می کنند. پس از آن ها، نیروی نظامی آمریکا وارد جزیره می شود. با ورود آن ها جنگ سختی بین آمریکا و کره شمالی در می گیرد.

در طول بازی شما نقش یکی از افراد نیروی نظامی آمریکا را بازی می کنید. در قسمت اول بازی شما باید با نیروی کره شمالی مبارزه کنید و آن ها را از راه خود بردارید. پس از مدتی مبارزه شما وارد قسمت دوم بازی می شوید. این طور که به نظر می رسد در این قسمت نیرو های فضایی نیز وارد جنگ شده اند. قصد اصلی آن ها احتمالا به دست آوردن زمین و تغییر آب و هوای آن است. در حقیقت آن ها می خواهند زمین را وارد عصر یخبندان کنند و برای اینکار از جزیره ای که در آن فرو آمده اند شروع می کنند.

در این بین کشور های مختلف نیز بر علیه آن ها، با یکدیگر متحد می شوند و بر علیه این موجودات فضایی به مبارزه می پردازید. پس از این اتفاقات، شما وارد قسمت سوم بازی می شوید که هنوز اطلاعات زیادی در مورد آن منتشر نشده است. شاید مهمترین نکته در مورد Crysis، وجود آزادی عمل در آن باشد. به طوری که شما در جزیره آزادید و می توانید به قسمت های مختلف آن بروید. این موضوع باعث می شود که بازیکنان احساس کنند که به راستی در یک جنگل قرار دارند و می توانند در آن آزادانه حرکت کنند. با این روش شاید شما، حتی اگر سه بار هم بازی را به اتمام برسانید، در هر بار احساس متفاوتی خواهید داشت.

سایت دانلود رایگان به دلیل اینکه از این بازی جذاب استقبال خوبی شده است برای شما یک تم ویندوز ایکس پی با نام Crysis Warhead تهیه کرده ایم , امیدواریم از دانلود رایگان این تم ویندوز لذت ببرید.

Hyperdesk Crysis Warhead Windows XP Theme - تم بازی کرایسیس برای ویندوز ایکس پی

دانلوددانلود رایگان تم ویندوز ایکس پی (حجم : 23.7 مگابایت)
دانلودلینک کمکی (راپیدشیر)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتمنبع : دانلود رایگان


88/7/10
3:0 عصر

PC Magazine October 2009 - مجله الکترونیکی رایانه شخصی

بدست سیا ساکتی در دسته

مجله الکترونیکی PC Magazine یکی از پر طرفدارترین مجله های کامپیوتری است که در بین کاربران رایانه های شخصی بسیار شناخته شده و معتبر است. این مجله الکترونیکی که هم اکنون نسخه ماه اکتبر میلادی آن را در قالب 85 صفحه در فرمت PDF از سایت نرم افزاری دانلود رایگان دریافت می کنید دارای موضوعات زیر است. این مجله در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات هر ماه میلادی با نسخه ای جدید کاربران و مشترکان خود را شگفت شده می کند. امیدواریم از دانلود رایگان آن از سایت دانلود رایگان لذت ببرید.

PC Magazine October 2009 - مجله الکترونیکی مجله رایانه شخصی

محتویات این نسخه از مجله pc magazine :

  • داخل ویندوز سون چه خبره؟
  • خبر های داغ و دسته اول از جهان فناوری اطلاعات
  • معرفی روتر های Mobile 3G
  • معرفی چاپگر HP officejet 6000 wireless
  • معرفی گوشی HTC Touch Pro2
  • معرفی لپتاپ Dell Studio 1555
  • معرفی لپتاپ Levono ThinkStation S20
  • معرفی لپتاپ Asus EeePC 1101Ha
  • معرفی دوربین فیلمبرداری جیبی Kodak Zi8
  • معرفی BlackBerry Tour 9630
  • معرفی Samsung Reclaim
  • معرفی Sony PlayStation 3 PS3 Slim
  • معرفی Apple Mac OS X 10.6 Snow Leopard
  • معرفی جدیدترین بسته های امنیتی
  • ...

دانلوددانلود رایگان مجله PC Magazine (حجم : 25.3 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتمنبع : دانلود رایگان

 

88/7/10
2:59 عصر

World of Zellians Kingdom Builder - بازی جهان زلیانس سلطنت خانه

بدست سیا ساکتی در دسته

به جرأت می توان گفت یکی از سری بازی های فوق العاده مهیج و سرگرم کننده خانه سازی که عده کثیری از کاربران بازی رایانه ای به دنبال کرک ورژن نهایی آن بودن را امروز سایت نرم افزار ی دانلود رایگان برای شما به اشتراک گذاشته است. این بازی کامپیوتری زیبا و میخ کوب کننده که پادشاهی کشوری را به دست شما می سپارد تا با حکومت خود بر آن سلطنت کنید از سری بازی های جامعه سازی می باشد که با پیشرفت در آن هر چه بیشتر تشنه ادامه دادن آن خواهید شد.

برای ساختن جهان Zellians در زمین های مختلف و آب و هوای متفاوت با در نظر گرفتن کل تمدن آن منطقه به شما حس واقعی سفر و حکومت بر سرزمین های مختلف و سختی و مشکلات همچنین زیبایی های آن را منتقل می کند. تبدیل قبیله های ساده زیلیانس به جامعه ای مدرن و کارآمد با توسعه شهر ها، احداث ساختمان های مفید و کشف فن آوری جدید از جمله عمده فعالیت های مهمی است که باید در طول بازی انجام دهید. حفاظت از شهروندان خود از شر بدی ها و گسترش و بهبود کیفیت زندگی شهر های تحت سلطه شما کاملا به استراتژی دقیقی که به کار می برید بستگی دارد. فرصت اداره این بازی را از دست ندهید و جهان آشفته زلیانس را با کشیدن جاده ها و ساخت ساختمان و مزارع به خود کفایی برسانید.

World of Zellians Kingdom Builder - بازی جهان زلیانس سلطنت خانه سازی

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرا:

  • ویندوز: vista/xp/2000
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 8.1
  • پردازنده: 800MHz
  • رم: 256 MB

دانلوددانلود بازی جهان زلیانس سلطنت خانه سازی (حجم : 184.5 مگابایت)

بخش اول | دوم | سوم | چهارم

دانلودلینک کمکی (راپید شیر)

بخش اول | دوم | سوم | چهارم

رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتمنبع : دانلود رایگان

توجه : شما باید تمامی 4 بخش را دانلود کرده و در یک پوشه قرار دهید و سپس فایل World-of-Zellians-Final-Game-www.fdl.ir.part1.exe را اجرا و بر روی Install کلیک کنید.


<      1   2   3   4      >